ΟΜΟΡΦΙΑ

Απώλεια βάρους ενώ κοιμάσαι; 4 μικρές αλλαγές για να το πετύχεις

Απώλεια βάρους ενώ κοιμάσαι; 4 μικρές αλλαγές για να το πετύχεις

Ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος μπορεί να εξελιχθεί σε δύσκολη υπόθεση την περίοδο των Χριστουγέννων.

Πρέπει να γνωρίζετε όμως, ότι ο καλός ύπνος αποτελεί κλειδί για τη διαχείριση του βάρους σας, το οποίο παρουσιάζει… αυξητικές τάσεις αυτές τις μέρες λόγω της πληθώρας των γευστικών πειρασμών.

Πρόσφατη έρευνα κατέληξε το συμπέρασμα ότι το 74% όσων κάνουν δίαιτα και είναι συνεπείς στα ωράρια ύπνου καταφέρνουν να χάσουν περίπου 4 κιλά.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η ιδανική διάρκεια ύπνου για την περίμετρο της μέσης κυμαίνεται από 7-8 ώρες.

Όταν κοιμόμαστε «καίμε» μεγαλύτερο ποσοστό λίπους, σύμφωνα με τους ειδικούς, αντίθετα η έλλειψη ύπνου μπορεί να μας προσθέσει κιλά.

Επίσης, ο διακεκομμένος ύπνος μπορεί να προκαλέσει προδιαβήτη, αυξάνοντας το αίσθημα της πείνας, ακόμα κι αν έχετε ήδη φάει.

breakfast

Οι παρακάτω τέσσερις αλλαγές στη διατροφή, μπορούν να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε βαθιά και να διαχειριστείτε το βάρος σας.

Φάτε κεράσια

Τα κεράσια περιέχουν μικρές ποσότητες μελατονίνης, της ορμόνης που ρυθμίζει τον κύκλο του ύπνου. Όλα τα κεράσια περιέχουν κάποιες ποσότητες μελατονίνης, έχει βρεθεί όμως ότι τα κεράσια Montmorency (Prunus cerasus), μια ποικιλία ξινών κερασιών που προέρχονται από τις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Γαλλία, είναι πλούσια φυσική πηγή φυτοθρεπτικών ουσιών και αυξάνουν τα επίπεδα της μελατονίνης στο σώμα, και κατά συνέπεια τη διάρκεια του ύπνου.

Όχι στους αμυλούχους υδατάνθρακες πριν τον ύπνο

Οι αμυλούχοι υδατάνθρακες και τα σάκχαρα αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και καθυστερούν τον ύπνο.

Αργότερα, όταν το σάκχαρο του αίματος πέσει πολύ χαμηλά, μπορεί να ξυπνήσετε και να μην καταφέρετε να ξανακοιμηθείτε.

Αν όμως υποφέρετε από έντονο στρες, μία μικρή ποσότητα πρωτεΐνης ή ένα σνακ με υδατάνθρακες μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε. Δοκιμάστε μία φρυγανιά χωρίς γλουτένη με λίγο αμυγδαλοβούτυρο.

Αποφύγετε το αλκοόλ

Το αλκοόλ μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε, αλλά προκαλεί συχνές αφυπνίσεις στη διάρκεια του ύπνου. Επηρεάζει το σάκχαρο του αίματος, ενώ η διουρητική του δράση θα σας ξυπνήσει για να πάτε στην τουαλέτα και θα προκαλέσει δίψα.

Έχει επίσης την ιδιότητα να σταματά τη διέλευση τρυπτοφάνης από τον εγκέφαλο, του αμινοξέος που μετατρέπεται σε σεροτονίνη, η οποία μας ανεβάζει τη διάθεση.

Αυξήστε τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, έχουν πολλά οφέλη για την υγεία. Για παράδειγμα η βιταμίνη Β12 ενισχύει τα επίπεδα μελατονίνης, η οποία είναι απαραίτητη για καλό ύπνο.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνες Β είναι ο τόνος, το στήθος κοτόπουλου και το γιαούρτι. Επιπλέον, η λήψη συμπληρωμάτων βιταμίνης D μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε.

Πηγή: express.co.uk

Διαβάστε επίσης:

Δυσκολία στο πρωινό ξύπνημα: 8 tips για εγγυημένα καλό ύπνο

Αϋπνία: Σοβαρές οι επιπτώσεις της και στα νεφρά

Διάρκεια ύπνου: Πώς επηρεάζει την αντρική γονιμότητα

BEST OF NETWORK

Survivor Spoiler 10/5: Αυτοί κερδίζουν σήμερα την πρώτη ασυλία (video)

ΑΣΕΠ: Προσλήψεις 2.044 συμβασιούχων σε δήμους όλης της χώρας

Πήγε να ταΐσει τεράστιο αρουραίο και το πλήρωσε ακριβά (video)

Survivor: Ανατροπή με Ηλία Μπόγδανο - Η απάντηση Λιανού (pics+vid)

Άνοιξαν γυμνάσια, δημοτικά, νηπιαγωγεία - Ρεπορτάζ Newsbomb.gr: Με τα αρνητικά self test οι μαθητές

Self-test: Τι ισχύει για εργαζόμενους σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα - Πότε πρέπει να τα κάνουν

Άρση lockdown: Τι θα γίνει με SMS, απαγόρευση κυκλοφορίας, γυμναστήρια, click inside και click away

Ξεμένει από «όπλα» ο Ερντογάν: «Ξέθαψε» τον θρησκευτικό φανατισμό για να βρει «πελάτες»

Έρχονται μεγαλύτερες ελευθερίες για εμβολιασμένους – Ποιος ο στόχος των «μπόνους»

Ανταρσία των παικτών του Survivor σε ενδεχόμενη παράταση: Δίνει αυξήσεις ο Ατζούν για να τους πείσει (vid)

Κορονοϊός - Παγώνη: Το φετινό καλοκαίρι δεν συγκρίνεται με το περσινό - Πότε θα βγάλουμε τις μάσκες

Ο Παναθηναϊκός ένα βήμα πριν τον μηδενισμό στην Ευρώπη