ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Υπέρταση: Ποιοι είναι οι φυσικοί τρόποι καταπολέμησης

Υπέρταση: Ποιοι είναι οι φυσικοί τρόποι καταπολέμησης

Έχετε υπέρταση; Τα φάρμακα δεν είναι η μοναδική λύση. Και οι φυσικοί τρόποι μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στην καταπολέμηση της αυξημένης αρτηριακής πίεσης σε συνεννόηση πάντα με τον γιατρό.

Εάν είστε υπέρβαρος-η, πίνετε τακτικά αλκοόλ και η γυμναστική δεν συγκαταλέγεται στις συνήθειές σας, δεν είναι περίεργο να υποφέρετε από υπέρταση και καλό θα είναι να κάνετε κάτι το συντομότερο δυνατόν.

- Πρώτα από όλα να αποφύγετε το αλάτι, το οποίο θεωρείται σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνο για την αύξηση της αρτηριακής πίεσης.

- Αισθάνεστε πολύ καλά και πιστεύετε ότι δεν σας χρειάζεται περισσότερη κίνηση. Λάθος, πρόκειται περί πλάνης. Ιδίως εάν υποφέρετε από υψηλή αρτηριακή πίεση θα πρέπει να ασκείστε διότι μπορεί να μειώσει τα επίπεδα. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη. Απαιτείται υπομονή. Τρεις με τέσσερεις φορές την εβδομάδα από 30 έως 45 λεπτά άσκηση μπορούν να κάνουν μικρά θαύματα. Περπάτημα, κολύμπι ή ποδήλατο είναι ευχάριστοι τρόποι άσκησης και παράλληλα αποτελεσματικοί. Εκτός αυτού βοηθούν και στην ψυχική ευεξία.

upertasi2

- Οι επιστήμονες συμφωνούν πως το υπερβολικό βάρος αυξάνει την πίεση και αυτό μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνο για την υγεία. Καρδιακά προβλήματα ή εγκεφαλικά μπορεί να είναι ορισμένες από τις πιθανές καταστροφικές συνέπειες.

- Που και που ένα ποτηράκι κρασί ή μπύρα δεν κάνει κακό. Όχι όμως υπερβολές. Ζάχαρη, καφεΐνη και νικοτίνη είναι δηλητήρια για τον οργανισμό και συμβάλλουν στην αύξηση της αρτηριακής πίεσης. Το φαστ φουντ είναι ταμπού όπως και οι σάλτσες, τα τηγανητά και τα πατατάκια.

- Όλα αυτά βέβαια είναι γνωστά, όπως πολύ γνωστό είναι επίσης πως οι σαλάτες και τα φρούτα κάνουν πολύ καλό. Καρότα αντί για σοκολάτες και αχλάδια αντί γλυκών ενδείκνυνται. Το πλιγούρι, τα παντζάρια, το σκόρδο και το καρπούζι μειώνουν την αρτηριακή πίεση.

- Καλό είναι επίσης να αγοράσετε ένα πιεσόμετρο. Ο γιατρός ή ο φαρμακοποιός σας μπορούν να σας βοηθήσουν να επιλέξετε το κατάλληλο. Μετράτε την πίεση σας καθημερινά και καταγράψτε τις τιμές, όπως επίσης εάν ασκήστε και τι είδους άσκηση κάνετε. Με τον τρόπο αυτό θα έχετε μια εικόνα και θα μπορείτε να ρυθμίσετε καλύτερα την αρτηριακή πίεση. Και πάνω από όλα χρειάζεται υπομονή.

Πηγή: DW

Διαβάστε επίσης:

Ανεβασμένη πίεση; Το προβιοτικό που θα σας βοηθήσει να τη ρίξετε!

Έρευνα: Οι τιμές της πίεσης στα 50 «προβλέπουν» την άνοια

Ποιος είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος μέτρησης της πίεσης

BEST OF NETWORK

Τζόκερ: Με μόλις 2 ευρώ κέρδισε πάνω από 2.300.000 ευρώ - Πού παίχτηκε το δελτίο

Κορονοϊός: SOS από Δερμιτζάκη – «Φόβοι για σκηνές Ιταλίας στην Ελλάδα με 6.000 κρούσματα τη μέρα»

Ερντογάν-Μακρόν: Τι κρύβει η άγρια κόντρα – Το Charlie Hebdo, το Ισλάμ και η ανατολική Μεσόγειος

Αδίστακτοι: Οι Τούρκοι… βύθισαν το «Καλλιστώ» του Πολεμικού Ναυτικού!

Συνεπιμέλεια ανηλίκων: Η προστασία των παιδιών από τη χρησιμοποίησή τους ως «όπλα» διαζυγίων

Σου εξηγούμε γιατί ο Σκορπιός είναι το πιο παρεξηγημένο ζώδιο

Big Brother: Σοφία και Δημήτρης σε τρυφερές στιγμές μέσα στη μπανιέρα (photos)

Απαγόρευση κυκλοφορίας: Τα απαραίτητα έγγραφα για να μετακινηθείτε - Πώς θα συμπληρώσετε τη δήλωση

Κορονοϊός: Δήλωση «βόμβα» Μπιλ Γκέιτς - «Δεν θα επιστρέψουμε στο φυσιολογικό»

28η Οκτωβρίου: Η μεγαλύτερη ελληνική σημαία κυματίζει στο Καστελόριζο - Εντυπωσιακές εικόνες

Ανατριχίλα: Το συγκλονιστικό μήνυμα του πιλότου του μαχητικού F-16 για την 28η Οκτωβρίου

28η Οκτωβρίου 1940: 80 χρόνια μετά το «ΟΧΙ» - Τι γιορτάζουμε