ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Πόσες ώρες πρέπει να κοιμόμαστε ώστε να μην παχαίνουμε;

Πόσες ώρες πρέπει να κοιμόμαστε ώστε να μην παχαίνουμε;

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη γνωστική λειτουργία, να οδηγήσει σε αύξηση βάρους, να «απορρυθμίσει» τις ορμόνες και, σύμφωνα με νέα μελέτη, να ευθύνεται για τις κακές διατροφές συνήθειες.

Η έρευνα που παρουσιάστηκε στην ετήσια συνάντηση της Αμερικανικής Εταιρείας για τη Διατροφή διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που κοιμούνταν λιγότερο από επτά ώρες τη νύχτα κατανάλωναν λιγότερες βασικές βιταμίνες και μέταλλα, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών A, D και B1, του μαγνησίου, του ασβεστίου, του ψευδαργύρου και του φωσφόρου.

Ο οργανισμός δεν μπορεί να δημιουργήσει τα περισσότερα από αυτά τα μικροθρεπτικά συστατικά, για αυτό πρέπει να προσλαμβάνονται από τα τρόφιμα. Για παράδειγμα, το φυλλικό οξύ, το οποίο είναι κρίσιμο για την αναγέννηση του DNA βρίσκεται σε τρόφιμα όπως τα σκούρα πράσινα λαχανικά, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι.

«Τα ευρήματά μας δείχνουν ότι τα άτομα με σύντομη διάρκεια ύπνου θα μπορούσαν να επωφεληθούν από τη βελτίωση της πρόσληψης αυτών των θρεπτικών συστατικών μέσω της διατροφής και των συμπληρωμάτων», δήλωσε ο επικεφαλής της μελέτης Chioma Ikonte.

Είναι σημαντικό λοιπόν να παρακολουθήσετε πόσες ώρες κοιμάστε καθημερινά, σημειώνοντας εάν ξυπνάτε κατά τη διάρκεια της νύχτας. Αν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε, μπορείτε να δοκιμάσετε διαμορφώσετε κατάλληλα τον χώρο σας και να κάνετε μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωή προκειμένου να καταπολεμήσετε τις αϋπνίες.

Ξεκινήστε από τη διατροφή, η οποία σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου. Το μόνο πρέπει να κάνετε είναι να ελέγξετε εάν έχετε έλλειψη σε βασικές βιταμίνες ή μέταλλα, κάτι που μπορεί να γίνει με μία απλή εξέταση αίματος.

Πηγή: mindbodygreen.com

Διαβάστε επίσης:

Τι συμβαίνει στο σώμα όταν δεν κοιμάστε καλά

BEST OF NETWORK

Κορονοϊός: 1.547 νέα κρούσματα στην Ελλάδα - Στους 108 οι διασωληνωμένοι

Ρόδος: Τραγωδία με δύο νεκρούς νεαρούς που έκαναν kitesurf - Οι άνεμοι τους παρέσυραν στα βράχια

Κορονοϊός: Σε κατάσταση συναγερμού η Αττική - 28.000 με 40.000 τα ενεργά κρούσματα

Ανατριχίλα: Το συγκλονιστικό μήνυμα του πιλότου του μαχητικού F-16 για την 28η Οκτωβρίου

Κορονοϊός - Γερμανία: Μερικό lockdown μέχρι το τέλος Νοεμβρίου

Τζόκερ: Με μόλις 2 ευρώ κέρδισε πάνω από 2.300.000 ευρώ - Πού παίχτηκε το δελτίο

Κορονοϊός: SOS από Δερμιτζάκη – «Φόβοι για σκηνές Ιταλίας στην Ελλάδα με 6.000 κρούσματα τη μέρα»

Ερντογάν-Μακρόν: Τι κρύβει η άγρια κόντρα – Το Charlie Hebdo, το Ισλάμ και η ανατολική Μεσόγειος

Αδίστακτοι: Οι Τούρκοι… βύθισαν το «Καλλιστώ» του Πολεμικού Ναυτικού!

Συνεπιμέλεια ανηλίκων: Η προστασία των παιδιών από τη χρησιμοποίησή τους ως «όπλα» διαζυγίων

Απαγόρευση κυκλοφορίας: Τα απαραίτητα έγγραφα για να μετακινηθείτε - Πώς θα συμπληρώσετε τη δήλωση

Κορονοϊός: Δήλωση «βόμβα» Μπιλ Γκέιτς - «Δεν θα επιστρέψουμε στο φυσιολογικό»