ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι 5 τροφές που φέρνουν δυσπεψία

Οι 5 τροφές που φέρνουν δυσπεψία

Το πρήξιμο στο στομάχι και η δυσκολία που αντιμετωπίζουμε να χωνέψουμε οφείλονται φυσικά σε αυτά που έχουμε φάει. Μάθετε ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγουμε για να γλιτώσουμε τη δυσπεψία.

Το πρήξιμο στο στομάχι και η δυσκολία που αντιμετωπίζουμε να χωνέψουμε οφείλονται φυσικά σε αυτά που έχουμε φάει. Μάθετε ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγουμε για να γλιτώσουμε τη δυσπεψία.

 

1. Σοκολάτα



 

Η καφεΐνη που περιέχει η σοκολάτα μπορεί να φέρει καούρες και δυσφορία. Επίσης, η σοκολάτα είναι διουρητική, με αποτέλεσμα να «αποδιοργανώνει» το πεπτικό μας σύστημα.

 

2. Μπαχαρικά



 

Τα μπαχαρικά μπορεί να κάνουν το στομάχι άνω-κάτω, ιδιαίτερα αν το βραδινό μας είναι πολύ πικάντικο. Μερικοί καταφέρνουν να καταπολεμήσουν την καούρα από τα μπαχαρικά με κάτι δροσερό, όπως το κρύο γάλα.

 

3. Φρούτα και λαχανικά



 

Τα άτομα με ευαίσθητο πεπτικό σύστημα πρέπει να αποφεύγουν τα πολλά ωμά λαχανικά και φρούτα. Οι φυτικές ίνες απορροφώνται γρήγορα και μπορεί να προκαλέσουν πρήξιμο.

 

4. Λιπαρά και τηγανητά



 

Τα κορεσμένα λιπαρά χωνεύονται εξαιρετικά δύσκολα και μπορεί να προκαλέσουν παλινδρόμηση. Επίσης, επιδεινώνουν την καούρα και το φούσκωμα.

 

5. Καφές



 

Ο καφές πυροδοτεί την παραγωγή οξέων στο στομάχι, προκαλώντας φλεγμονή και καούρα. Επειδή είναι διουρητικός, επίσης αφυδατώνει σημαντικά τον οργανισμό.