ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τα 5 σημαντικά οφέλη του σολομού για την υγεία σας (εικόνες)

Τα 5 σημαντικά οφέλη του σολομού για την υγεία σας (εικόνες)

Ο σολομός είναι ένα δημοφιλές λιπαρό ψάρι, με μεγάλη θρεπτική αξία.

Λόγω της καρδιοπροστατευτικής δράσης του, τα τελευταία χρόνια κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος.

Εκτός από την καρδιά, η τακτική κατανάλωση σολομού έχει σημαντικά οφέλη για το δέρμα, το ανοσοποιητικό και τον εγκέφαλο.

Αποτελεί μία από τις καλύτερες πηγές των πολύτιμων για τον οργανισμό ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία δημιουργούν μια φυσική ασπίδα προστασίας έναντι των εκφυλιστικών νοσημάτων.

Το μέγεθός του ποικίλει, καθώς ξεκινά από μερικά κιλά και φθάνει ακόμα και τα 55 κιλά, ενώ το κόκκινο-ροζ χρώμα του οφείλεται στη χρωστική ουσία ασταξανθίνη.

Είναι πλούσιος σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και βέβαια ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Είναι φτωχός σε θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά οξέα και δεν περιέχει καθόλου υδατάνθρακες και αλάτι.

Δείτε αναλυτικά τα οφέλη από την κατανάλωση σολομού για την υγεία.

Πηγή: Medical Daily

Διαβάστε επίσης:

Καλά λιπαρά: Ποια είναι & πού θα τα βρείτε

Σημάδια που δείχνουν ότι λείπουν «καλά» λιπαρά από τη διατροφή σας (εικόνες)

Καλά λιπαρά: Πότε μπορούν να γίνουν επικίνδυνα για την υγεία

Best of DPG network

Ρωτήστε τον γιατρό

PlusQueen