ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τροφές με πολλά λιπαρά & υδατάνθρακες που αδυνατίζουν!

Τροφές με πολλά λιπαρά & υδατάνθρακες που αδυνατίζουν!

Η λύση για αποτελεσματικότερο αδυνάτισμα δεν βρίσκεται πάντοτε στις τροφές με χαμηλά λιπαρά και λίγους υδατάνθρακες. Αρκετά προϊόντα που περιέχουν αυτά τα συστατικά σε σημαντική ποσότητα είναι στην πραγματικότητα πολύ υγιεινά και θρεπτικά, επομένως και απαραίτητα στο καθημερινό διατροφολόγιο.

Δείτε πέντε τροφές που περιέχουν «καλά» λιπαρά και «καλούς» υδατάνθρακες και είναι «φιλικές» προς τη ζυγαριά!

1. Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε υγιεινά λιπαρά, κυρίως μονοακόρεστο ελαϊκό οξύ, το οποίο υπάρχει επίσης στο ελαιόλαδο. Άλλα πολύτιμα συστατικά που παρέχει είναι οι φυτικές ίνες και κάλιο. Επίσης, το αβοκάντο είναι πλούσιο σε νερό, επομένως δεν έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ενέργεια. Το αβοκάντο βρίσκει πολυάριθμες «εφαρμογές» στην κουζίνα, από αλοιφή στο ψωμί και συστατικό σε smoothies μέχρι υποκατάστατο του βούτυρου.

2. Βραστή πατάτα

Αρκετές δίαιτες απαγορεύουν διά ροπάλου τους υδατάνθρακες, άρα και την πολυαγαπημένη πατάτα. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως είναι ότι η πατάτα παρέχει μια μοναδική ισορροπία θρεπτικών συστατικών, αφού, εκτός από υδατάνθρακες, περιέχει επίσης κάλιο, μαγνήσιο, σίδηρο, χαλκό, μαγγάνιο, βιταμίνη C και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Καλό είναι βέβαια να την προτιμήσετε βραστή και όχι τηγανητή ή σε πουρέ με προσθήκη βούτυρου.

3. Φρούτα

Μπορεί τα φρούτα να μη θεωρούνται κατ’ εξοχήν παχυντικά, ωστόσο δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς ότι περιέχουν αρκετά φυσικά σάκχαρα. Η συμβολή τους στο αδυνάτισμα προκύπτει κυρίως από την περιεκτικότητά τους σε χορταστικές φυτικές ίνες και νερό.

4. Βραστό αυγό

Το αυγό έχει «δαιμονοποιηθεί» εδώ και χρόνια λόγω της χοληστερόλης που περιέχει, στην πραγματικότητα όμως πρόκειται για μια διαχρονική υπερτροφή απαραίτητη σε κάθε ηλικία. Το αυγό είναι εξαιρετική πηγή ποιοτικών πρωτεϊνών, επομένως προωθεί το αίσθημα του κορεσμού, χωρίς να παρέχει πολλές θερμίδες.

5. Ξηροί καρποί

Όπως και το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε καλά λιπαρά. Δεδομένου ότι πρόκειται για μια ομάδα ενεργειακά πυκνών τροφών, δεν πρέπει να καταναλώνονται σε μεγάλη ποσότητα. Είναι ιδανικοί ως σνακ, αφού παρέχουν φυτικές ίνες και επομένως κρατούν την πείνα μακριά μέχρι το επόμενο γεύμα.

Δείτε κι αυτό:

Οκτώ τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο

Τσάι με 3 συστατικά που καίει το λίπος

BEST OF NETWORK

Δολοφονία Καραϊβάζ: Πού στρέφονται οι έρευνες - Τα βίντεο και οι εκτελεστές από το εξωτερικό

Ρεπορτάζ Newsbomb.gr: Το σχέδιο της κυβέρνησης για Πάσχα στο χωριό - Τα «εργαλεία» για να το πετύχει

Ρεπορτάζ Newsbomb.gr: Τα «covid-free» νησιά περιμένουν τους τουρίστες - Το παράδειγμα της Ιθάκης

Κύριλλος Παπασταύρου στο Newsbomb.gr: Οι αριστεροί μπορούν και πρέπει να προσεγγίσουν το ΚΚΕ

Μητσοτάκης: Ο εμβολιασμός σώζει ζωές - Στοιχειώδης κίνηση αυτοπροστασίας

Γραμμική Β: Η «αινιγματική» γραφή των Μυκηναίων - Πώς θα γράψετε σε αυτήν το όνομά σας

Άνοιγμα Σχολείων: Τελική ευθεία για την επιστροφή των μαθητών στα Λύκεια - Τι ισχύει με τα self test

Al Pacino: Η εντυπωσιακή ζωή του αγαπημένου ηθοποιού - Δείτε το Infographic του Newsbomb.gr

Κορονοϊός - Λινού στο Newsbomb.gr: Στο 8% ο δείκτης θετικότητας – Πότε θα μιλάμε για ύφεση

Στη φυλακή 27χρονη μητέρα που αποπλάνησε 14χρονο και τράβηξε βίντεο τις επαφές τους

MasterChef αποχώρηση: Μεγάλη ανατροπή – Εκτός το μεγάλο φαβορί (vid)

Μία «κατά φαντασίαν ασθενής» εθίστηκε στην Google και προσπάθησε να δώσει τέλος στη ζωή της