ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Κοτόπουλο: Ο «βασιλιάς» της άπαχης πρωτεΐνης – Θερμίδες & διατροφική αξία

Κοτόπουλο: Ο «βασιλιάς» της άπαχης πρωτεΐνης – Θερμίδες & διατροφική αξία

Όταν μιλάμε για άπαχη πρωτεΐνη, το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι το στήθος κοτόπουλου.

Αρκεί μια μερίδα στήθους κοτόπουλου για να πάρει κάποιος την εντυπωσιακή ποσότητα των 31 γραμμαρίων πρωτεΐνης, χωρίς όμως να επιβαρύνει το σώμα του με λιπαρά και θερμίδες.

Επιπλέον, είναι αρκετά «ευέλικτο» κρέας, καθώς μπορείτε να το μαγειρέψετε στο γκριλ, στον φούρνο, σε μπάρμπεκιου, να το προσθέσετε σε πράσινη σαλάτα ή σε αραβική πίτα και σε σάντουιτς.

Πόσες θερμίδες έχει λοιπόν το στήθος κοτόπουλου;

Από 100 γραμμάρια ψητού στήθους κοτόπουλου χωρίς την πέτσα, παίρνετε:

  • Θερμίδες: 165
  • Πρωτεΐνη: 31 g
  • Λίπος: 4 g
  • Κορεσμένα λιπαρά: 1 g
  • Υδατάνθρακες: 0 g
  • Φυτικές ίνες: 0 g
  • Νάτριο: 74 mg

chicken breast

Οι διαφορές όταν το τρώτε με την πέτσα:

  • Θερμίδες: 197
  • Πρωτεΐνη: 30 g
  • Λίπος: 8 g
  • Κορεσμένα λιπαραά: 2 g
  • Υδατάνθρακες: 0 g
  • Φυτικές ίνες: 0 g
  • Νάτριο: 71 mg

Όπως δείχνουν οι αριθμοί, αν φάτε και την πέτσα του κοτόπουλου, διπλασιάζονται τα λιπαρά και τα κορεσμένα λιπαρά, καθώς και οι θερμίδες.

Αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι ότι τα νούμερα αφορούν μια ποσότητα 100 γραμμαρίων, δηλαδή λιγότερο από μισή μερίδα στήθους κοτόπουλου.

Δείτε τη διατροφική αξία ενός ολόκληρου στήθους κοτόπουλου χωρίς τα κόκαλα και την πέτσα:

  • Θερμίδες: 284
  • Πρωτεΐνη: 53 g
  • Λίπος: 6 g
  • Κορεσμένα λιπαρά: 1,7 g
  • Υδατάνθρακες: 0 g
  • Φυτικές ίνες: 0 g
  • Νάτριο: 127 mg

Αν φάτε λοιπόν ολόκληρη μερίδα, θα πάρετε πολύ περισσότερη πρωτεΐνη, αλλά και θερμίδες και λιπαρά.

Διατροφική αξία

Το στήθος κοτόπουλου έχει πολλή πρωτεΐνη, ενώ καλύπτει το 6% των ημερήσιων αναγκών σας σε σίδηρο (ανά 100 γραμμάρια), βοηθώντας το σώμα σας να μεταφέρει οξυγόνο σε όλα τα όργανα και να υποστηρίξει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού σας.

Έρευνες έχουν δείξει ότι η τακτική κατανάλωση στήθους κοτόπουλου συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο παχυσαρκίας και ανάπτυξης καρδιακών παθήσεων και διαβήτη.

Είναι επίσης πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ψευδάργυρο, γι’ αυτό αποτελεί ιδανική τροφή για τις γυναίκες στην εγκυμοσύνη.

Πηγή: womenshealthmag.com

Διαβάστε επίσης:

Τι δείχνουν οι λευκές γραμμές στο ωμό κοτόπουλο

Ο πιο υγιεινός τρόπος να μαγειρέψετε το κοτόπουλο!

Γιατί δεν πρέπει να μαγειρεύετε το κοτόπουλο όταν είναι φρέσκο

BEST OF NETWORK

Ρεπορτάζ Newsbomb.gr: Στο «κόκκινο» ο Ευαγγελισμός – Φτάνει το 100% η πληρότητα των ΜΕΘ στην Αττική

Δημήτρης Λιγνάδης: Ισόβια διαγραφή από το ΣΕΗ

Δολοφονία Καραϊβάζ: Ξεκίνησε ο κύκλος των καταθέσεων – Οι δράστες διασταυρώθηκαν με περιπολικό

Ενόργανη Γυμναστική: Σοκαριστική μαρτυρία - Έβλεπα πολύ ξύλο, τραβούσαν αθλητές από τα μαλλιά

Δολοφονία Καραϊβάζ: «Λύγισε» στον αέρα του ΑΝΤ1 η Ρίτσα Μπιζόγλη - Τα λόγια του Γιώργου Παπαδάκη

Ντοκουμέντο: Πώς είναι το μέρος που γεννήθηκε ο Πρίγκιπας Φίλιππος και το πιστοποιητικό στα ελληνικά

Βραζιλία: Χτίζουν νέο άγαλμα του Χριστού - Θα ξεπερνά σε ύψος το διάσημο μνημείο του Ρίο

Μάνια Τέκου: Ο «θάνατος» που συγκλόνισε το ελληνικό ίντερνετ

«Τα Φιλαράκια» επιστρέφουν: Η φωτογραφία που προκάλεσε παροξυσμό στο διαδίκτυο

Πανιώνιος: Νίκη με... άρωμα Master Chef! - Πάντα στο πλευρό του ο σεφ Κουτσόπουλος (photos)

Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: Η φιέστα τίτλου των «ερυθρόλευκων» - Με καπνογόνα στα χέρια οι παίκτες

Δολοφονία Καραϊβάζ: Συγκλονιστικός επικήδειος του γιου του - «Θα συγχωρούσε και τους δολοφόνους του»