ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Βαρέθηκες το νερό; Δες 7 εναλλακτικούς τρόπους ενυδάτωσης του οργανισμού (εικόνες)

Βαρέθηκες το νερό; Δες 7 εναλλακτικούς τρόπους ενυδάτωσης του οργανισμού (εικόνες)

Το νερό είναι απαραίτητο και πολύτιμο στοιχείο για τη ζωή. Αποτελεί πάνω από το 50% του βάρους ενός υγιούς ατόμου, ενώ όσο μικρότερη είναι η ηλικία ενός παιδιού, τόσο μεγαλύτερη και η αναλογία του σώματός του σε νερό.

Το νερό περιέχει ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο, νάτριο, χλωριούχα ιόντα, καθώς και ιχνοστοιχεία, όπως χαλκό, σίδηρο, ψευδάργυρο, φθόριο, ιώδιο, μαγγάνιο.

Όλα τα παραπάνω συμβάλλουν στην ανάπτυξη των οστών, την ενεργοποίηση των ενζύμων, την ισορροπία των ηλεκτρολυτών στο αίμα, τη μεταφορά οξυγόνου στο αίμα και την τόνωση των νεύρων και των μυών.

Ο γενικός κανόνας είναι να πίνετε 8 ποτήρια νερό καθημερινά.

Αν αυτό σας φαίνεται βαρετό, δείτε εναλλακτικούς τρόπους ενυδάτωσης.

Πηγή: Reader's digest

Διαβάστε επίσης:

Τι συμβαίνει στο σώμα όταν πίνετε 8 ποτήρια νερό καθημερινά (εικόνες)

Πόσο νερό πρέπει να πίνετε όταν κάνετε γυμναστική

Πόσα κιλά θα χάσετε αν αντικαταστήσετε ένα αναψυκτικό με νερό, χυμό, γάλα