ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Δέκα τροφές για καλύτερο ύπνο και βελτιωμένη διάθεση (pics)

Δέκα τροφές για καλύτερο ύπνο και βελτιωμένη διάθεση (pics)

Ένα πολύτιμο συστατικό που ονομάζεται τρυπτοφάνη μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα του ύπνου και να ενισχύσει το αίσθημα της ευεξίας.

Η τρυπτοφάνη είναι ένα αμινοξύ –δομικό συστατικό των πρωτεϊνών– με πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Συμβάλλει στη σύνθεση της νιασίνης (βιταμίνη Β3), η οποία με τη σειρά της βοηθά να παραχθεί η σεροτονίνη, ο «νευροδιαβιβαστής της χαράς».

Να σημειωθεί ότι για να μετατραπεί η τρυπτοφάνη σε νιασίνη απαιτείται επάρκεια σιδήρου, βιταμίνης Β6 και βιταμίνης Β2 στον οργανισμό.

Η τρυπτοφάνη απαντάται φυσικά σε πολλές τροφές, κυρίως όσες είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη. Στην παρακάτω gallery μπορείτε να δείτε μέσα από φωτογραφίες τις 10 κορυφαίες διατροφικές πηγές τρυπτοφάνης.

Πηγή: Healthline

Δείτε κι αυτό:

Ο ξηρός καρπός που ρίχνει την πίεση και βελτιώνει τη χοληστερίνη

Δείτε πώς θα ενισχύσετε την αντικαρκινική δράση του μπρόκολου

Ποιες τροφές δίνουν τον περισσότερο σίδηρο (φωτογραφίες)

Ρωτήστε τον γιατρό