ΥΓΕΙΑ Α-Ω

Πόσο νερό χρειαζόμαστε το καλοκαίρι;

Πόσο νερό χρειαζόμαστε το καλοκαίρι;

Ακόμη και ως ενήλικες, μπορεί μερικές φορές να ξεχνάμε πόσο σημαντικό είναι το νερό για την υγεία μας.

Το νερό διατηρεί τη θερμοκρασία του σώματός μας σταθερή, προστατεύει τους ευαίσθητους ιστούς, και συμβάλλει στην αποβολή των τοξινών. Σύμφωνα με την κλινική Mayo, ακόμη και η ήπια αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε κόπωση.

Για το μεγαλύτερο μέρος του έτους, χρειαζόμαστε περίπου την ίδια ποσότητα νερού καθημερινά και η τυπική σύσταση είναι οκτώ ποτήρια. Πρέπει όμως να αυξήσουμε την κατανάλωση υγρών το καλοκαίρι; Σίγουρα, στις υψηλές θερμοκρασίες η εφίδρωση είναι πιο έντονη.

Σύμφωνα με τον Will Cole εμπειρογνώμονα στη λειτουργική ιατρική, «επειδή ιδρώνουμε περισσότερο το καλοκαίρι, χάνουμε επίσης περισσότερα υγρά γρηγορότερα, αυξάνοντας έτσι την ανάγκη του οργανισμού για πρόσθετη πρόσληψη νερού». Τα καλά νέα είναι ότι είναι πιο εύκολο να πίνετε περισσότερο νερό το καλοκαίρι, αφού παρατηρείτε ότι διψάτε πιο συχνά.

«Είναι σημαντικό να διατηρείτε την πρόσληψη νερού σε σταθερό επίπεδο, ανεξάρτητα από τον καιρό. Γενικά, η πρόσληψη νερού πρέπει να είναι περίπου 1,5 λίτρο νερό ημερησίως, αλλά ανάλογα με τα επίπεδα δραστηριότητας, το βάρος, το ύψος και το φύλο σας, η ποσότητα αυτή θα μπορούσε να είναι λίγο μεγαλύτερη», τόνισε ο Δρ. Cole.

Επιπλέον, προκειμένου να αποφύγετε την αφυδάτωση αν ασκείστε το καλοκαίρι πρέπει να αυξήσετε την πρόσληψη υγρών. Πιο συγκεκριμένα, πρέπει να πίνετε επιπλέον νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από οποιαδήποτε σωματική δραστηριότητα, ειδικά αν γίνεται σε εξωτερικούς χώρους.

Τέλος, εάν ασκείστε έντονα ή για περισσότερο από μία ώρα, η κλινική Mayo προτείνει να καταναλώνετε κάποιο αθλητικό ποτό που θα αναπληρώσει τους ηλεκτρολύτες που χάσατε μέσω της εφίδρωσης.

Όταν είστε αφυδατωμένοι, χάνετε βασικούς ηλεκτρολύτες όπως το κάλιο, το ασβέστιο και το μαγνήσιο που είναι υπεύθυνοι για ζωτικές λειτουργίες του σώματος. Μερικά από τα πρώτα σημάδια της αφυδάτωσης είναι το θαμπό, ξηρό δέρμα, τα σκούρα κίτρινα ούρα, η ζάλη, οι πονοκέφαλοι και οι κράμπες.

Πηγή: mindbodygreen.com

Διαβάστε επίσης:

Οκτώ «έξυπνοι» τρόποι για να καταναλώνετε περισσότερο νερό

BEST OF NETWORK

Σεισμός Ελασσόνα: Από αχαρτογράφητο ρήγμα η δόνηση των 5,9R– Τι προβληματίζει τους σεισμολόγους

Κορονοϊός - Παγώνη: «Η κατάσταση στα νοσοκομεία είναι πολύ δύσκολη»

Σεισμός Ελασσόνα: Για «σεισμικό ζεύγος» μιλά ο Γεράσιμος Παπαδόπουλος – Τι είναι το σπάνιο φαινόμενο

Αυτός είναι ο τζογαδόρος «φαντομάς» που συστηνόταν ως «διευθυντής τράπεζας»

Υπόθεση Λιγνάδη: Οι μάρτυρες και τα ευρήματα - Εξελίξεις στην μήνυση κατά γνωστού ηθοποιού

Βέροια: Γρονθοκόπησε ντελιβερά επειδή άργησε την παραγγελία το βράδυ της Τσικνοπέμπτης

Κορονοϊός: «Βόμβα» Παυλάκη για την Αττική - «Είναι ακόμα σε κίνδυνο κατάρρευσης»

Γιώργος Λιβάνης: Ο νυν σύντροφος της Μαριαλένας έδωσε «respect» στον πρώην (video)

Κορονοϊός: Συναγερμός με τις μεταλλάξεις - Ο ιός μεταδίδεται κατά 50% ταχύτερα από τον προηγούμενο

Κουφοντίνας: Οι επόμενες κινήσεις - Οι διάλογοι του δικαστηρίου

Βατόπουλος στο Newsbomb.gr: Δεν ξέρει κανείς ακόμα αν βρισκόμαστε στο πικ του 3ου κύματος

Αδιανόητο: 17χρονος σκότωσε τους γονείς και την αδελφή του επειδή δεν ήθελε να πάει σχολείο